Pink Sketch Heart

Tuesday, January 4, 2011

S E K O L A H


tup tap tup tap !
dah seminggu rupanya aku kembali ke sekolah
*asal ayat skema semacam XD

dalam kelas , aku TERPAKSA duduk sebelah syafiqah saari ,
haha , takdelah , aku SUKARELA nak duduk ,
aku suka duduk sebelah budak sengal and gila ,
ditambah dengan dua orang budak yang agak kesengalan ,
siapa kah mereka ? *drum roll
NURUL IZZATY dan NUREEN IZAZI ,
apabila kami mula bergabung , kelas menjadi hancur ,
setiap masa ketawa ! setiap masa sengal !

and tahun ni , ketua kelas bagi 3 kelas rancangan khas adalah MUHD FITRI ,
dan penolongnya , nur mawaddah , eh , siapa itu ?
aku pun tak kenal lah budak yang tak seberapa nie !
ada hati nak jadi penolong ketua kelas -__-
tiada kelayakan langsung !
bendahari disandang oleh cik gula kita yang ganas melampau , SYAFIQAH SAARI :)
hahaha , dalam seminggu boleh kutip rm70 lebih ,
hebat kan kan kan ? :D

cikgu sesi pagi tersangatlah berbeza dengan cikgu sesi petang ,
guru kelas 3.kami.rock.kapak sangatsangatsangat cerewet but baik hati :D
ada cikgu yang sporting , ada cikgu yang terlampau tegas ,
tapi aku dah mula rindu suasana time form 2 tahun lepas ,
tersangatsangatsangat lah best !! :)
then , ada satu spot yang best di belakang kelas ,
haaaa , miss that moment so much :')

No comments:

Post a Comment