Pink Sketch Heart

Saturday, January 8, 2011

methodist girl school


sekolah lama aku :'(
rindu segala-galanya tentang memori sekolah rendah ,
rindu alyaizzati , alianatassia , nurnayli , nurqistina :)
rindu main hangman , rindu menyanyi dalam kelas , rindu buli alya .

tadi aku ikut mak aku pergi mgs but sekolah menengah bukan sekolah rendah ,
woahh , banyak betul perubahan kawan aku -.-
tapi , alya stilll budak kecik aku yang dulu :P
aku tak suka time semua orang pelik dengan aku ,
apa , tak pernah tengok anak cikgu ke ?
terasa diri begitu famous time tu ! haha , dapat spotlight ! :D
hahaha , berangan saja lah mawar ! T___T
sampai ke liang lahad , kau takkan popular , hahaha XD
but aku memang tak kisah pun ! :P

dekat MGS , berjumpa dengan sastika , kishorie , lee hsin ye , foo jynwaye , lim ying sing , khamini , vurmila , athirah , wiind , janice ,
okey okey ! sampai esok tak habis !
aku sedih walaupun dah dapat jumpa alya sebab kami berborak tersangat lah sekejap -.-
sekejap sampai boleh ingat sampai sekarang ape yang ktorang borak !
okey , aku tipu ! haha , tak ingat pun .

tadi , alya tunjuk aku handphone dia yang terbaru ,
LOLLIPOP LG !
okey ! aku dah jatuh cinta dengan LOLLIPOP LG ! :)
ohhh , icon nya tersungguh lah comel ,
akan berusaha untuk mendapatkan LOLLIPOP LG yang comel itu !
and alya sudah pun membeli kan keychain handphone untuk aku !
alya-chan , arigato gozaimashta :)

No comments:

Post a Comment