Pink Sketch Heart

Sunday, January 2, 2011

memory 2010

okey , post kali nie , cakap dalam bahasa Melayu pulak ,
asyik speaking jee , hahaha XD
rindu bahasa melayu :)

disebabkan aku tengah bosan menunggu video-video yang tengah didownload ,
VIDEO elok okey ! haha XD
don't think such thing ! :P
so , aku nak post pasal memori 2010 ,
wow ! nak start dari mana ye ?
tahun nie terlalu banyak konflik yang melanda ,
KAWAN , LELAKI , SEKOLAH , KELUARGA ,
terlalu banyak sangat konflik ,
tapi konflik tulah yang membuatkan aku dewasa dan matang
*but seriously aku tak nak matang XD
dan aku dapat mengenal erti persahabatan :)

okey first , aku cerita pasal KAWAN !
dulu aku ada konflik dengan SYAFIQAH SAARI ,
ktorang bergaduh and post benda2 buruk pasal masing-masing ,
aku rasa lawak and bodoh pada masa yang sama ,
BUT , sekarang ktorang dah jadi kawan baik :)
tak sangka kan ? kalau ktorang tak bergaduh time tu , gerenti aku still kawan biasa ngan dia ,
lepas tu , aku bergaduh dengan kawan baik aku sendiri , NUR QISTINA ,
masing-masing dengan pendapat sendiri ,
dan disebabkan tu , kumpulan RIQMA dibubarkan ,
but now , ktorang dah okey , kawan seperti biasa :)
and hope , untuk selama-lamanya still macam nie .

topik kedua adalah sangatsangatsangat ingin dielakkan -.-
pasal LELAKI ,
tahun nie , aku cuba menjalinkan hubungan dengan SEORANG lelaki sahaja .
HAHAHA , hebatkan ? thun lepas , dengan LIMA lelaki yang berbeza -.-
but , sekarang aku dah muak untuk fikir pasal benda-benda nie ,

pengajaran yang aku dapat daripada budak-budak nie ;
first . jangan cari lelaki yang terlalu merendah diri .
second . jangan cari lelaki yang terlalu mengongkong .
third . jangan cari lelaki yang terlalu hebat .
fourth . jangan cari lelaki yang terlalu serius .
fifth . jangan cari lelaki yang terlalu DIRTY-MINDED .
sixth . jangan cari lelaki yang terlalu pemalu .
last . JANGAN CARI LELAKI ! haha

thun lepas aku jadi penolongketuakelas .
tak caya kan ? sebab aku memang tak sesuai ,
HAHAHA XD
dengan keyakinan aku yang sangat lah rendah ,
tapi tahun nie , aku jadi yakin pulak nak sekolah esok :)
YAKIN YAKIN YAKIN ! hahaha gile.
dan tahun lepas banyak orang yang pergi meninggalkan aku :'(
but aku nak lupakan semua tu dan harungi 2011 dengan kegembiraan *skema -.-

GANBATTE ! ♥♥♥♥♥
*aku lupa nak beli lencana kecikkk ! oh tidak T____T

No comments:

Post a Comment