Pink Sketch Heart

Monday, November 15, 2010

holiday

cuti sekolah dah sampai ,
damnit.
aku rindu sekolah weyy :'(
tak sampai sehari pun .

rindu classmate KAMI.ROCK.KAPAK !
rindu bermanja-manja dengan piqa dan alia !
rindu melihat si dia !
rindu membuli fatimah !
rindu merayau-rayau bersama besties !
rindu dengan wak guard !
rindu akak kecik di kantin !
rindu mencari pasal dengan izzaty !
rindu naik basikal dengan raihana !
rindu cikgu-cikgu yang suka marah kami !
rindu segala-galanya tentang sekolah !

terlalu banyak benda untuk dirindu -.-
tidak ! betul ke sekolah dah habis nie ?
macam tak percaya lak .

bak kata nuryn 'masa start skolah , tak sabar2 nak cuti . dah nak akhir2 nie , baru tergedik2 nak sekolah'
bak kata piqa 'saya paham perasaan awak' or 'asal kau nie skema sangat' -.-
bak kata zaty 'orang giler mmg macam nie'
bak kata alia shahira 'owh'
bak kata alya-chan 'aku suka abis skolah'
bak kata alia 'LOL'

dah ber-bak2 .
haha :D

hari nie hari last school -.-
sungguh terharu melihat sekolah wat kali terakhir ,
dan mengucapkan selamat tinggal kepada kawan-kawan .
ahhhh , sudah lah dengan ayat skema aku nie .

but , ari nie aku dapat best friend baru .
CHEWING GUM !
kenapa ?
agak memalukan untuk ceritakan kat korg =='
*itupun kalau ada yang baca post nie HAHA
aku duduk di suatu tempat dan bila aku bangun
seluar aku melekat atas lantai -.-
JANGAN GELAK LAGI !
belum habis lagi ,
um , then , aku sedar ada benda melekit kat tempat tuu ,
kat mane ?
kat situuu ,
then , aku mengeluarkan suara dan menjerit ,
'CHEWING GUMMMMMM !!!!'
eh , ada lagi kisah aku bersama besties baru aku nie ,
zaty dah warning kat aku ada chewing gum kat lantai dewan terbuka ,
aku cakap 'takpe , dah kering'
aku tak sedar aku letak beg plastik kyra atas tu ,
bila aku angkat ,
'POOOPPPPP!'
hamik kau !
satu CHEWING GUM melekat di beg plastik kyra ,
aku and zaty wat muka tak bersalah dan bagi beg tu kat kyra .
kepada kyra ; kami ingin meminta maaf , jangan guna perkhidmatan kami lagi -.-''''
kepada hajar ; sedap nickname yang hang bagi kat aku 'MISS CHEWING GUM'
hoho :D
aku amat menghargainya kawan !

oh , zaty sudah on9 , mahu berbicara bersama beliau sekejap :)
bubye :D

No comments:

Post a Comment