Pink Sketch Heart

Wednesday, November 17, 2010

kampung halaman

semalam balik kampung :D
tanpa dijangka sbab parents tak bgitau pun ,
time maghrib , mak ckap 'kemas cepat , nak blik kampung'
pssst ; lbih kurang cmtu lah ayatnya

on the way ke kampung , whooossshhhh !
traffic jam melanda -.-
aku kebosanan dalam kereta tu ,
dan mula bercakap !
but , tak henti-henti ,
and aku ada hobi baru time tu ,
melihat orang di kereta lain ,
serius ! hobi nie best .
haha , try lah cuba kalau korg bosan bila ada traffic jam .

ada yang aku nampak ;
perempuan bawak kereta and lakinya jaga baby kat seat blakang ,
perempuan sebaya aku duduk tepi tingkap and menguap macam badak -.-
baby tengok aku dengan mata yang besar *macam nak makan aku
kucing duduk at blakang seat *cuteeee ~
and macam -macam lagi lah . malas nak citer -.- HAHA

then , aku cerita at parents aku apa yang terjadi kat skolah ,
and i keep talking , and talking , and talking -.-
even my mom said 'nape tetibe banyak ckap nie ? selalu nye diam je , dengar lagu'
pssst ; again , lebih kurang mcm tu lah ayatnya :D

kami sampai pada pukul 1 pagiii :D
okay , aku tk tau nak citer ape skrg -.-
um , ktorg smbut raya just simple ,
ziarah2 sedara .
that's all ! =.=''''
*blank blank blank WHAT TO SAY NOW dude ?

err , tadi 'Alan' bagi mesej 'wey, sok aq check in hotel., haha'
budak nie tak abis2 ngan hotel dye 0_0
HAHAHA :D

and Alya has choosen me as the moderatos of 'OVER THE LIMITS' group !
yuri-chan , i'll do my best :D
and i'll send my 'VOICE' as fast as i can

Alia , thanks for your kindness :D
for everything tooooo !
Love you girl ! Alya , love you too :D

h0h ! anak zizan merajuk lagii *first time citer pasal dye kat blog niee -.-
tk abis2 dengan aiskrim nye .
anak zizan banyak songeh ! -_________-'
jangan kawan dengan dia ! haha
kawan kawan ! nnti dye merajuk .

tengok jap blog nuryn tadii !
huaaaaa ~
rindu gile kat KAMI.ROCK.KAPAK siblingssss
and KAMIKAWAN *walaupun aku bukan salah seorang ahli nya , tpi dorg hebatt !
rindu segala-galanya tentang sekolah -.-'

hoh ! aidil nak wat jamuan sabtu nie .
aidil , wat sbtu depannya pleasseee !
aku pegi kelantan lah -.-''
nnti aku CUBA belanja , HAHA :D

dah banyak pharagraph post aku yang nie HAHA
saja je nak memanjangkan post nie .
hope korg tak bosan membaca !
wokey lah , aku tngok korg dah menguap membaca post aku nie .
cmne aku tau ? aku skodeng korang HAHAHA :D
bubye !

No comments:

Post a Comment