Pink Sketch Heart

Sunday, November 14, 2010

random

mood currently tengah marah -.-
with who ?
someone who called themselves KAWAN
actually dorg dah bnyak kali wat kesalahan nie kat aku ,
but , aku terima je lah ,
aku sedar aku just budak baru yang datang dari sekolah MGS yang terhegeh-hegeh nak kawan dengan korang .

anyways thanks kepada orang ini ;
piqa nuryn alia izzaty kyra mien cha
yang sudi menerima diri ini ,
yang sememangnya banyak kekurangan nie :(
terimakasihsayaucapkankawan !

tahun 2011 hampir menjelma .
oh tidakk ! aku tak bersedia lagii -.-
untuk menjadi lebih matang , skema dari sekarang ,
mengapa ?
kerana cikgu suruh *alasan yang cukup munasabah :)

practising my voice , haha
for what ?
alya request lagu jepun ,
i'll sing Yoko Hikasa - Don't Say Lazy !
lagu from anime K-ON :D
hoho , suara aku memang tak sedapp ! *mengaku dari awal
-.-
lagu nie susah lahhhh !
tukar lagu , haha :D

OMG ! Alya on9 , hoho
bubye ! going to chat with her :)



No comments:

Post a Comment