Pink Sketch Heart

Saturday, January 15, 2011

sundaeeeyy :)


HAHA , gambar di atas tiada kena mengena dengan post aku kali nie XD
saja nak pamerkan kecomelan dia kepada korang , HAHA
sengal ,
dia dapat award nie untuk 'THE MOST HANDSOME GUY ON EARTH'
percaya tak ?
kalau ada yang percaya , korang memang LURUS ! haha XD
izzaty panggil aku dengan gelaran KYONG !
actually aku yang suruh dia panggil ,
dipetik dari nama sebenar ELI , kim KYONG jae :D
hahaha ,
aku ada banyak sangat gelaran -___-
awad , mawar , mawad , waddah , kambing gurun , yuna , dynas !
HAHAHA , yang paling tak sesuai , mirza and zaim panggil aku LISA SURIHANI ,
pelik kan ? tak sama langsung ,
bagaikan langit dan bumi ,
yang aku tak tahan , orang ingat aku YUNA -_________-
yuna jauh lebih cantik lahhh ! XD
kesian yuna , dalam bnyk2 orang , aku jugak yang dibandingkan !
hahaha XD
saya bagi pihak orang-orang yang memang bersalah ingin memohon maaf kepada YUNALIS ZARAI ,
hahaha *dah mula merepek
baik aku stop sebelum aku merepek lagi :D

No comments:

Post a Comment