Pink Sketch Heart

Thursday, January 20, 2011

party


woahhh , best gile kot smalam :D
berparti dengan adik-beradik 3rk kat KFC setia alam !
kenapa korang H A P P E N I N G sangat hah ?
kenapa aku tak B O S A N ngan korang hah ?
HAHA XD

tapi , aku memang tak nak and tak kan bosan ngan korang !
coz korang memang happening gile.
HAHA , asal aku excited gile tahap gaban nie -___-'
semalam cuma makan satu ketul ayam , sekerat air dan dua potong kek !
*tpi menipu kat ameer dgn mengatakan aku mkn 3 ketul ayam , bercwn-cwn air dan kek yg bnyk :)
HAHA , sori ameer !
si PIQA pulak main copek ayam K F C anis ! hahaha
dengan muka tak tau malu + tembok , siap gelak-gelak lagi ,
aku dah C U A K tengok muka anis yang tengah marah tuu -____-

so , kesimpulannya , ktorang lebih bnyk bergmbar dari makan !
piqa and cha dah obses dgn kamera B E S A R ABANG ZATI :)
haha , walaupun aku dah cop kamera tu awal-awal !
takpe korang , bila aku dah ada nnti , tk nak tgkp gmbr korang !
HAHAHA *gurauuuuu ....... kot -___-
and dorang obses dengan B E L O N K F C !
YA ALLAH , semua gmbr ada belon XD
well , kita budak-budak , tak leh nak matang selalu :)
*hope cikgu baca , hahaha
kena banned blog aku nanti -___-
maafkan saya , cikgu :)
*senyum dengan penuh keikhlasan !
HAHAHA XD

2 comments: