Pink Sketch Heart

Monday, July 19, 2010

what a DAY :)

mase prep tadi, aku lapar giler :(( smpai berbunyi prut aku .. nsib bek dowg tak dngar .
aku tak paham satu ape pun yg teacher ajar .. then, abis prep je, ape lagii, trus cabut lari pegi kantin .. :)
aku order :-

'Kueh Teow Sambal'

aku terliur nak mkan tu lepas aku tngok pika mkan.. HAHAHA..
mase bratur , anis wat benda yg menggelikan depan aku ..
die bengkokkan jari die smpai cecah tapak tngan blakang dye ..
URRRRRRR !!!!!!!!!!!!!
geli aku.. tak snggup melihatnye .. hahaha..
kepada anis : tolong lah jgn wat cmtu dpan aku ..

then, mse solat asar , aku revenge balik kat dye .. aku amek labah2 yg dijumpai .. kemudian diberikan kepada die .. (asal skema sgt ayat aku nie ?)
ari nie qis obses ngan tangan aku .. nape ? well, sbab dye asyik peluk tngan aku je ..
obses obses obses obses ! !
:) :) :)

dinner tadi aku mkan chicken wings ! yum .. yum .. yum .. :))
sedap !! (kecoh lak aku nie)
dah lame tak msej ngan 'DIA'.. huhh~ kedit aku habis .. :((
rindu nye ..

umm... ari mnjelang siang : 1 pagi .
so, aku chow dlu lah ye :)

bubye .. ^-^

psss : - imysm , my honey :)

No comments:

Post a Comment