Pink Sketch Heart

Sunday, July 18, 2010

Grr ! -_-''

Idop budak 2rk pnuh dngan FOLIO !! :'(

Kami BENCI folio .. At the same time , kena study untuk ujian ke-2 ..
Huhh~ aku nie dah lah x pndai bhagikan mase . Hrap2 , aku smpat lah study n melayan folio2 tuu . --''

Smalam , spatutnye aku pegi skolah mak aku . Tapi , mak aku x pegi .. Aku dah semangat bngun awal .. Pkul 6 tuu :) Actually aku pegi sbab nak jumpe ngan Alya . ^-^ Tapi tak kesampaian . Then , Alya mesej aku : -

'Mawar-chan, hontoun-ni gomen!!! Aq x dtg skul bb aq xde transport.. Xde sape nak ambik aq... Gomen!!!'
-Alya-

Disebabkan aku tak ade kredit, aku tak blas lah msej dye . Then , alya bagi lagi mesej kat aku .

'Mawar-chan sori psl smlm... Aq x taw ayh aq ade hal. Die x bgtaw aq oun... Sdara aq yg laen oun xde.. So, xde sape nk amek aq smlm... Gomen.. m(_ _)m'

to alya : aku pun tak pegi skolah . HAHAHA .. sori wat ko risau :)

pssssssss : - untuk pengetahuan kpade sesape yg tak taw mksud gomen .. GOMEN brmksud minta maaf .. perkataan JEPUN ! harap maklum .. :)

No comments:

Post a Comment