Pink Sketch Heart

Saturday, April 2, 2011

karnival kesihatan


serius best gile ;)
datang sekolah , terus buat senamrobik ,
budak-budak lain pakai baju kelas ,
aku je yang mengada pakai baju liverpool --'
serius aku lupa , hahaha.

step senamrobik nya agak mencabar ,
tak boleh catch up , hahaha.
then , ada pertandingan melukis poster ,
haiyaa , boleh pulak aku terbalik lukis bintang and bulan kat jalur gemilang tu ,
aku baru perasan lepas shafiq adham bagitau ,
dah lah BM fail , bendera jalur gemilang pun boleh lupa -.-
memalukan betul !

tadi , anis , qis , zaty and raihana lepak rumah aku :)
rindu lepak macam dulu-dulu ,
pukul 4 , pergi balik sekolah , sir nidzam suruh ,
ada penyampaian hadiah , aku amek nureen punya ! hoho
hadiah tidak boleh diberikan kepada tuan nya balik , hahaha :P

untuk melihat gambar sepenuhnya , pergilah fb aku :D

No comments:

Post a Comment