Pink Sketch Heart

Friday, February 25, 2011

merentas desa

merentas desanya semalam ,
but tak sempat nak post semalam ,
balik terus melena di atas katil.

sebelum start merentas desa ,
piqa janji dengan aku and nureen ,
siapa yang dapat habiskan merentas desa dalam 50 minit and dapat nombor ,
dia belanja ais-krim ,
so , aku and nureen dengan semangatnya nak habiskan ,
malangnya aku and piqa lambat beberapa minit ,
nureen je yang dapat nombor -.-
HEBAT NUREEN ! :)
kalau bab-bab makanan , nombor 1 ye nureen , HAHA.

lepas merentas desa , kena senamrobik -.-
benda paling aku nak elakkan !
haha , padahal sendiri yang volunteer nak masuk ,
budak-budak rumah hijau semangat bersedia menari lagu saloma - malam pesta muda mudi ,
but then , ada abang form 6 nie cakap yang dia pasang lagu JAI HO !
terus ternganga mulut semua orang ,
nasib baik , abang shiddiq bagi semangat kat ktorang *yeke HAHA

so , ktorang pun menari dengan bahagianya ,
walaupun kelam-kabut sikit ,
dengan topeng bulu-bulu yang aku beli :)
but yang paling the best kat situ , abang shiddiq lah !
fuhh ! tarian nya , takkan ada yang sangka dia pelajar contoh !
haha , tabik lah ! :D
*nureen HAHA saja sebut nama kau

lepas tu , cikgu buat cabutan bertuah ,
then , cikgu sebut nama MAWARDAH !
ini nama budak 2BA ,
but zaty salah faham , so , dia jerit nama aku ,
aku dah perasan kat situ ,
so , aku dengan bangganya bangun ,
but , time cikgu cakap kelas 2BA ,
aku terus duduk , malu betul -.-
SALMAN , SYAKIR , SYAFIQ , HAMIRUL gelakkan aku ,
HAHA :D

btw , SYAFIQ ADHAM cakap aku menari comel :)
wohoo ! terharu !
thankyousyafiq.
*nureen , sebut nama kau lagi ! HAHA

No comments:

Post a Comment