Pink Sketch Heart

Sunday, February 13, 2011

k a w a n b a i k

disebabkan aku tengah bosan sekarang ni ,

tengok ujibakat mentor dengan peserta yang ntah pape tu -.-

so , aku nak mem-busykan diri :)

gambar 5 domokun kat atas nie mewakili aku , nureen , piqa , zaty and alia ,

perangai ktorang tersangat sangat berbeza :D

aku agak pemalu sikit but kalau dengan dorang nie , aku overgile , haha

piqa pulak tak malu langsung , haha , tkdelah , dia ni terlebih gile and suka merepek ,

nuryn terlalu baik hati , sampaikan orang selalu amek kesempatan kat dia , that's why we always try to protect her ,

zaty or dengan panggilan dia bawang , hahaha , dia suka buat lawak , jangan kawan ngan dia , nnti dia pengaruh jahat , hahaha gurau je lah ,

alia pulak sopan but brutal , haha , aku suka dengar suara dia , sedap ! :)

and dorang semua budak yang tersangat comel ,

sangat berbeza dari aku nie yang tak comel langsung ,

haha , merendah diri lah konon nya nie ,

but memang betul pun , haha -.-

just hope that our friendship will last forever :)

sarangheyo !


No comments:

Post a Comment