Pink Sketch Heart

Saturday, January 29, 2011

injection


S A K I T G I L E ! --'
tapi disebabkan antibodi aku kuat , aku cuma sakit sehari je ,
kawan-kawan aku , sakit sampai dua hari ,
so agak banggalah ,
time nak inject tu , woah , berdebar gile.

sempat lagi cakap-cakap dengan nurse tu ,
nasib baik peramah ,
bila jarum tu dicucuk ke tangan aku ,
aku rasa geli ,
haha , then , piqa yang sedang memerhati di sebelah buat muka cuak.

lepas beberapa minit disuntik ,
nuryn cakap ; sakit kan wey ?
aku tak rasa pape time tu ,
so aku cakap kat dia ; kejap ! kejap !
lepas tu , terasa kesakitan nya
aku terus menjerit kat nuryn ; wey ! saaaakkkkkkiiiiiiiittttttttttttttttttt gileeeeeee !
haha , semua yang tengah menunggu untuk disuntik dah ketakutan dengan aku jerit !
sorry lah korang coz wat korang takut --'
tak berniat.

No comments:

Post a Comment