Pink Sketch Heart

Sunday, January 23, 2011

homework


terharu apabila aku dah siapkan kerja sekolah yang MELAMBAK tuu
*melambak or berlambak ? sorry , BM totallyFAIL !
malaysia gerenti tak bangga dapat rakyat macam aku ! haha
seriously , cikgu-cikgu mmg nak ktorang mati kepenatan buat kerja sekolah !
kenapa ? kenapa ? dan kenapa ?
memang wajib ye bagi homework banyak-banyak kat PMR candidate ?
haha , memang ye lahh !
kalau tak , cmne nak pandai . kan cikgu kan ?
haha , OFFICIALLY MODE MEREPEK HAS ON ! :)
LOL
my internet crassssshhhh ~
dush dush dush dush

HAHA , at fb , ada orang just tanya aku
'KAU NIE ASYIK SPEAKING JE , NAK JADI ANAK MAT SALEH KE?'
LOLOLOLOLOLOL !
tulah kan ? aku asyik speaking kat fb :D
but , i don't care :)
*mukatembok ! :P
tetapi , BAHASA MELAYU still kebanggaan aku !

No comments:

Post a Comment