Pink Sketch Heart

Sunday, October 31, 2010

Hey you !!

This post is dedicated to my ; EX EX EX EX bestie -.-

stop bothering our life ,
you do you think you are ?
it's really annoying to have you around ,
maybe bagi kau , kau nie disayangi semua org !
but hey , we all hate you .
even the guys in our class hate you .
they kept saying ;
'nape dye tu over sangat hah?'
'aku rasa dye saje nak tarik perhatian org!'

there , you see , everybody in class is annoyed with you .
snap out of your dreams and back to the reality .
i think this statement is really familiar with you ;
'kalau korg nak bgitau rahsia , jgn bgitau kat MAWAR'

kalau nak kutuk aku pun , agak-agak lah weyy -.-
ramai yg tak setuju ngan kau lah ,
sbab dorg rasa kau lagi teruk dari aku !
kau nak bagitau mak kau ?
bagitau lah , smemangnya ktorang tak takut sbab mmg kau yg bersalah .
aku pun boleh citer kat mak aku lah .
what happen to this sentences that you give to me ?
'aku sayang kau sebagai kawan , hope kita boleh jadi kawan baik lepas nie'

fortunately , aku tak percaya ngan kata-kata kau .
sbab kau mmg tak leh dipercayai .
kau marah kat aku just sebab aku bagitau kat yash and nuryn something yang aku pun tak tau rahsia !
damn it !
aku dah minta maaf ,
and kalau kau tak nak maafkan aku , bukan masalah aku !
sebab aku dah selesaikan hal aku ngan kau .
tapi aku tak boleh terima kalau kau kutuk-kutuk aku belakang aku !
apa masalah kau sebenarnya weyy ?
jeles aku ada pakwe and kau tak ada ?
hahahaha .

lagi satu , tolong lah jangan menyampuk bila cikgu tngah bercakap .
kau ingat sopan sangat ke ?
tunggu lah cikgu tu habis bercerita ,
lepas tu , kalau kau nak citer pasal moyang kau pun , ktorang tak kisah ,
tolonglah !
ktorang dah tak tahan layan karenah kau .
tiap2 hari wat dosa , mengumpat pasal kau yang smpai bila2 pun takkan berubah .

*note ; jauhilah kami !

No comments:

Post a Comment