Pink Sketch Heart

Tuesday, August 31, 2010

After School ;)

'selamat menyambut kemerdekaan yang ke-53'

so , ari nie merdeka :)
but , aku tak rase pape ..
mcm tak ade yg special .. pelikkkkk~
mybe sbab fokus kat ramadhan kott ..
yupp ! that's it :)

ari nie aku lepak-ing kat umah anis , wat folio seni yang tak bersiap .
nseb bek ari isnin aku tak sihat , so , tidak lah ku hadir ke skolah ..
hehehe ..
ade 1 benda yg mengejutkan aku mse khairil msej ngan aku lpas abis skolah ;
kumpulan nasyid aku no. 1 ;D

hahaha , lawak jewp .
ktorg no. 1 ?
atas pentas , menggigil , suara pecah , tenggelam dan sebagainye .
mmg ktorang tak percaya ..
masuk pun just nak wakilkan kelas je ;)
ape2 pun , syukur alhamdulillah lah ktorang menang dripada geng afiiq yg berlagak nak amaat!
hahaha ,
sori korg ! :) annalisa je lah ye ..

lepak kat umah anis , wat pe je ye ?
oh ye , siapkn folio , anis mengenakan khairil , aku ckap hi kat khairil ..
lawakkk giler ;)
tapii aku tak dengar suara dye , takuut!
suara dah besar , serammmm ! >_<
hehehe ..

anis bagii aku kuih raya yang dye wat and air oren !
besar punyee botolll!
buke puase , trus terjah kuih aniis !
.................................
.................................
.................................
tersungguh lah SEDAP !
good job ! *thumbs up*
mase balik umah , anis sruh topupkan rm10 kat petronas .
wahhh ! abg petronas nye tersungguh lah comell !
muke putih ,
rmbut ensem (istilah anis) ,
suara comell ..
huhhhh~
tapii tak leh lawan jejaka idaman ku , khairil


No comments:

Post a Comment