Pink Sketch Heart

Saturday, July 17, 2010

At Last !!!

Arghh ! Akhirnye aku dpat gak bkak blog aku nie..
Berzaman aku try nak log on...
Tpi aku lupe email aku...
Grr !!
Memory lost seketika.. :)
Um, bfday aku dah lepas.. Kepada sesape yg lupe, biar aku ingat kan..

-13 Julai-
Harap maklum, ok! :)
HAHAHA si dia bgi hadiah yg istimewa untuk aku..
Trima kasih ye.. Susah2 je... :D
Dialog ayah dan sye bile ayah TER-tengok hadiah tu..

My Daddy : Sape bgi hdiah tu??
Mawar : Um, khairil..
My Daddy : Owh.. Dye bgi ape?
Mawar : .....barang...... :/

Then, daddy tnye sume psal khairil.. HAHAHAHA :)
I love u, daddy!! Merestui hbungan kami.. <3
Mula2, nak ckp KAMILAH yg bgi..
Tpi, x baik menipu... :))

THANKS kepada yg wish kat aku..
Love u all so much :)

zati : org yg pertama wish.. terharuu~
qis : org yg kedua.. tenkz, kawan..
anis : org yg ketiga.. bgi ucapan pling pnjg kat aku.. hehehe.. XD
rai : just wish eppy birthday kat aku.. :)
ust. zurina : blanja aku mkan.. tenkz, ustazah..
2krk : nyanyikan lagu bday untuk aku.. 2RK gempak seyh..
huda, fatin, insyirah, azra, nadiya, nik maryam : tenkz yaw !
kawan2 fb : tenk bnyak2 :)
family : tenks.. sayang dorang bnyak2..
danial : tenks bgi akak notepad.. :D
dad and mom : thank you so much for the watch and the novels.. :) love u two so much.. <3
kpada yg wish aku : tenks so much... ^-^

having a great birthday :))
thanks all... ^^

No comments:

Post a Comment